else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight //--> عکس های باربی

♥Girls Cloup♥




نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت22:13---25 مرداد 1392
وبت خیلی قشنگ تبریک میگم

سارینا
ساعت19:17---24 مرداد 1392
سلام دوست خوبم وبت عااااااااااااااالیه فقط عکساش کمه.

Aynaz
ساعت15:05---24 مرداد 1392
سلام دوست خوبم وبلاگت عاااااااااااااالیه.من ک

خیلی خوشم اومد همچین وبی درست کردی(البته با کمک من)همه چیزت عاااالیه(همه رو من گذاشتم)و خیلی وبت رو دووس داشتم(یعنی وبی ک من درستش کردم)در کل ب تو(در اصل من)آفرین میگم.
از نظرت متشکرم دوستم البته من سر این موضوع بعدا با تو صحبت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:,سـاعت 13:26 نويسنده Merlia
яima